Livrarea comenzilor
Folosim ca metoda de livrare serviciile companiei Sameday
Ce include serviciul de livrare?
– Livrare la adresă. Curierul vine la adresa menționată la plasarea comenzii, nu este nevoie să te deplasezi nicăieri;
– Livrarea se face, de regula, in intervalul orar 09:00 – 17:00. Se poate intampla, totusi, sa vina curierul si in afara acestui interval orar, dar va da un telefon inainte.
– Dacă cei de la curierat nu te găsesc, se va efectua o a doua încercare de livrare;
– Curierii vor efectua implicit două încercări de livrare, în zile lucrătoare consecutive. În cazul în care tu sau altă persoană autorizată să primească coletul nu sunteți găsiți la destinație, se va lăsa un aviz ce conține detalii despre: numărul documentului de transport, adresa punctului unde va fi depozitată trimiterea precum și informații despre următoarea încercare de livrare;
– Ai posibilitatea de a modifica adresa de livrare sau ziua următoarei încercări de livrare. Dacă în urma celor două încercări de livrare expedierea nu va fi predată, aceasta va fi păstrată la punctul de prezență timp de 7 zile calendaristice de la data ultimei avizări, perioadă în care putem stabili împreună detaliile ultimei încercări de livrare.
Cat costa livrarea?
Taxa de livrare are un cost unic de 25 lei, cost care include livrarea la adresă.
Toate comenzile se vor achita în RON, nefiind acceptate plăți în alte monede.
Cât durează?
Din momentul în care ai plasat comanda, noi o vom procesa și o vom preda curierului în maxim o zi lucrătoare. Serviciile de curierat cu care lucrăm livrează în 1-2 zile lucrătoare din momentul preluării coletului de la noi, cu excepția localităților din Delta Dunării și a celor cu timp de tranzit special. Deci, în total, termenul mediu de livrare este 3-4 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Cu toate acestea, sunt anumite situații (perioade aglomerate din an sau situații deosebite) când este posibil să dureze mai mult.
Notă: În anumite perioade, livrăm și noi o parte dintre comenzile din București și zonele învecinate, așa că e posibil să avem noroc și să ne cunoaștem și față în față.
Momentan nu oferim livrare sâmbăta sau în regim de urgență. Pentru comenzile de pe raza municipiului București, a județului Ilfov și a zonelor învecinate, precum și pentru comenzi speciale în provincie, putem oferi livrare „urgentă”, cu sau fără cost suplimentar. Te rugăm să ne contactezi înainte de a plasa comandă.
Facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea comenzilor se face în intervalul menționat, însă, avînd în vedere ca folosim un serviciu externalizat, nu ne facem responsabili pentru întârzierile cauzate de firma de curierat. Te rugăm să ne comunici orice dificultate întâmpini în această privință, în lipsa unor informări din partea noastră. Feedback-ul tău este important pentru noi și ne dorim ca inclusiv serviciul de livrare să reprezinte o experiență bună.
Primirea și plata coletului
In caz de plata ramburs (momentan indisponibil):
– Produsele se predau pe bază de semnătura, de către curierul sau reprezentantul care încasează și contravaloarea comenzii, dacă este cazul. Primirea coletului o poate face orice persoană. În colet, pe lângă produsele comandate, vei găsi și factura. Nu garantăm că vei putea plăti cu cardul la curier (unii au POS, unii nu).
-Coletul nu poate fi deschis înainte de a fi achitat.
-Dacă un colet se întoarce retur din motive care țin de tine (adresă greșită, număr de telefon greșit, nu te găsim acasă, etc.), următoarea comandă te vom ruga să o achiți cu cardul. Probabil că știi că în spatele fiecare comenzi pe care-o plasezi, există oameni care o procesează, care o ambalează cu grijă și care o livrează, pentru ca tu să te poți bucura de toate produsele de pe acest site. Dacă faci un obicei din a anula sau refuza comenzi deja expediate, sunt șanse destul de mari să nu-ți mai expediem pe viitor.
În situația în care curierul se prezintă cu un colet vizibil deteriorat, îți recomandăm să-l refuzi și să ne contactezi imediat la comenzi@baltacul.ro sau la 0729.209.132 ca să găsim împreună cea mai bună soluție.
Ce se întâmplă dacă deschizi coletul și unul sau mai multe produse sunt deteriorate?
Deși toate produsele noastre sunt ambalate corespunzator, se poate intampla ceva neprevazut pe perioada transportului. Așa că dacă deschizi coletul și constați că unul sau mai multe produse este deteriorat (punga este sparta, hainele rupte sau murdare) te rugăm să faci niște poze imediat și apoi să ne contactezi ca să rezolvăm situația.
Livrare internationala – INDISPONIBIL
Important! Tarifele sunt valabile pentru colete de pana in 5 kg. Pentru colete care depasesc aceasta greutate, se percep costuri suplimentare. De notat ca, daca adaugam, spre exemplu, un hanorac peste o punga de boiliesuri, coletul va depasi greutatea de 5kg.
Livrarea expedierii se face intr-un termen cuprins intre 3 si 7 zile lucratoare, dar poate varia in functie de destinatia finala si de localitatea de preluare. Livrare se face uşă la uşă si include 2 încercări de livrare si Track & Trace online.